SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ DO:
Dyrektora WSPR SP ZOZ w Zielonej Górze:
- pisemnie (za pośrednictwem poczty) na adres:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze
ul. Bolesława Chrobrego 2, 65-043 Zielona Góra - drogą elektroniczną:
za pośrednictwem ePUAP
e-mail: wspr@pogotowie.zgora.pl - telefonicznie: 68 320 22 25
- osobiście (ustnie do protokołu): w czwartki w godz. 15:00 – 15:30, po uprzednim umówieniu się w Sekretariacie (tel. 68 320 22 25)
Biura Skarg i Wniosków LOW NFZ
- pisemnie (za pośrednictwem poczty)
- e-mailowo, pod adresem skargi@nfz-zielonagora.pl
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP
- osobiście w siedzibie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Zielonej Górze (ul. Podgórna 9b)
- skargi można składać w poniedziałki w godzinach 08:00-17:30, od wtorku do piątku w godzinach 08:00-15:30 (Sala A, po pobraniu numerka w biletomacie);
- informacje w sprawie skarg można uzyskać pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590
Dyrektor Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Zielonej Górze przyjmuje w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 68 328 77 00.
Biura Rzecznika Praw Pacjenta
- infolinia 800 190 590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych)
- e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl